27.04.2009

THE SHOW MUST GO ON



Etter 8 mnd som co-host på Ordet På Gaten har Fitte Stephen bestemt seg for å slutte i radioen. Jeg tenker strax "THE SHOW MUST GO ON",and belive me, it will!
Fra og med nå kommer jeg til å kjøre solo sendinger hver lørdag fram til sommeren.
Om jeg får meg ny co-host etter sommeren,gjennstår å se.

I første omgang kommer jeg til å kjøre en ny freestyle runde med artister fra Bergen.
Begynner allerede førstkommende lørdag!

Så tune inn hver lørdag på 107.8mhz fra kl 16.hundre til 17.hundre!
Eller klikk deg inn på http://www.srib.no - for å lytte live på nettet.

Keep it 100!
MVH DIN TJOMMI:
JONNY
_______________

2 kommentarer:

  1. takker for mange bra sendinger Fitte Stephen!

    SvarSlett
  2. Chheeaaahh... The show must go on my ninja! Gjør din greie Bayer.

    SvarSlett